Totaal
€ 0,00

Inloggen

   
Wachtwoord vergeten?
Binnen enkele minuten weer kunnen inloggen

Account aanmaken

Registreer

Ruilen & Retourneren

heeft het recht gedurende 14 dagen na ontvangst van de goederen deze zonder opgave van redenen te retourneren. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de koopbevestiging, factuur of pakbon en in een deugdelijke verpakking. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij zijn te bereiken op 010-2955955 of stuur hen een e-mail: info@trital.nl.

Het aankoopbedrag wordt uiterlijk binnen 7 dagen na retourontvangst van betreffende goederen gerestitueerd. De kosten van retourzendingen komen voor uw rekening en worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag tenzij het een duidelijke fout van TRITAL Safety BV betreft.

Persoonlijke en bederfelijke producten kunnen alleen worden geretourneerd indien de verpakking verzegeld is. Bij bepaalde producten, kan bijvoorbeeld om hygiënische redenen, het herroepingrecht worden uitgesloten.

Voorwaarden voor het retourneren van producten

  • Producten zullen ongebruikt en in onberispelijke staat zijn (dit geldt ook voor het verpakkingsmateriaal, zoals plastic zakken en dozen), in verpakkingshoeveelheden (= volle dozen per maat)

  • Producten die niet meer worden verkocht door Trital Safety B.V., kunnen niet worden geretourneerd

  • Bewerkte / gemodificeerde producten (door de klant of door Trital Safety B.V.) kunnen niet worden geretourneerd

  • Maatwerk of enige andere vorm van op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd

  • Producten die als 'actie'-producten zijn gekocht, kunnen niet worden geretourneerd

  • Producten ouder dan 6 maanden vanaf de leveringsdatum kunnen niet geretourneerd worden. Als een klant producten retourneert binnen de eerste 3 maanden, zal Trital Safety B.V. geen extra kosten in rekening brengen voor geretourneerde producten. Als producten worden geretourneerd na 3 maanden tot een maximum van 6 maanden, zal Trital Safety B.V. 25% van de oorspronkelijke aankoopprijs aftrekken als herbevoorradingskosten

  • Producten worden alleen gecrediteerd als beide partijen het onderling eens zijn

Defect artikel ontvangen

Als u een artikel ontvangt dat niet naar behoren functioneert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen. Klik hier voor de contactgegevens.

Verkeerd artikel ontvangen

Bij ontvangst van een verkeerd artikel controleert u eerst welk artikel u heeft besteld en welk artikel is bevestigd via de eerst verstuurde e-mail. Komt dit niet overeen met de ontvangen artikelen, dan verzoeken wij u binnen 7 dagen contact met onze klantenservice op te nemen. Klik hier voor de contactgegevens.

(Update: 30-06-2020)



Vernieuwen, even geduld.